Vecka 51.

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra helg. Min har varit jättebra och ni skall få se mer av den senare. Men först, veckans schema!
 
Måndag: Idag skall jag posta julkort, klä julgranen, spika upp gardinstänger och laga mat. Ja, det är min dag ungefär.
 
Tisdag: Lugn dag efter jobbet. Skönt! Kanske ska passa på att slå in julklappar? Imorgon kommer lillebror Carl hem från Piteå också. YEY! <3
 
Onsdag: På onsdag är det en stor dag! Då är det nämligen premiär av den nya Star Wars-filmen! Jag och Dan, Niclas och Philip skall se den klockan 18. Skall bli så himla roligt, är verkligen pepp på att se den.
 
Torsdag: På torsdag efter jobbet skall jag på något så fint som vernissage. Sam på jobbet har utställning med sina tavlor och dit skall jag gå och kika.
 
Fredag: Och så fredag! På fredag skall jag hem till Rola och Amanda för lite julmys.
 
Lördag: Skall jag och Dan först till Kågeröd för att träffa Sara och Neja och deras små bebisar (<3<3<3) och därefter skall vi fira lite jul med familjen hemma hos mamma och pappa i Lödde. Myslördag!
 
Söndag: På söndag skall jag och Dan nog handla de sista julklapparna och sådär. Annars bara ta det lugnt.
 
En fullsmockad vecka hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0