50 shades of Grey.

Som ni säkert vet hade 50 shades of Grey biopremiär i fredags och idag gick jag, Sarah H och Carro och såg den!

Men först åt vi lunch på Texas Longhorn! Mums.

Hej från mig! Här ser ni en skymt av mina nya glasögon förresten! De skall vi titta närmre på i ett annat inlägg.

Efter lunchen var det dags! Gaaaaah, alltså. Tyckte den här skylten var så himla rolig. "Mr Grey tar emot er nu". Well, thank you!

Såg den på Royal i Malmö som har bästa salongen! Så otroligt stor och bra.

Vi hade lyckats fått tag på VIP-platserna längst bak med extra mycket benutrymme. Perfekt! Filmen var superbra tycker jag! Dock kan jag känna att vissa detaljer som är viktiga liksom försvinner. Men så är det väl när de ska få ner en bok på 500 sidor till en två timmar lång film. Definitivt sevärd i alla fall!


Såhär tyckte min lillebror om att jag lade ut bilder på instagram om filmen. Låt mig förklara en sak bara. Det är INTE porr. Man får se ungefär lika mycket naket i 50 shades som man får i vilken annan film som helst. Men självklart är sex något som har ett stort fokus i filmen. Men kom igen, det är år 2015 för helskotta. Deal with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0