Det här med nutellasemlor.

Så äntligen har jag och Dan testat det här med nutellasemlor.
 
Så vi köpte södervidinges vetebullar, nutella, vispgrädde och mandelmassa.
 
Jag förstååååår inte hur alla kan göra så fina semlor? Mina blir bara kladdiga och fula.
 
 
Men ja, såhär blev dem iaf! Blandade nutella med mandelmassa som jag läste att man skulle göra på Egoinas blogg. 
 
Så vad tyckte vi? Dan tyckte inte alls det var gott eftersom han inte ens tycker om nutella (ALLTSÅ VA?! Vem tycker inte om nutella??). Men jag tyckte det var helt okej! Jag är inte så superglad i semlor överhuvudtaget och tyckte liksom att det blev så otroligt mäktigt efter några tuggor. Men definitivt en rolig grej att testa på och speciellt efter den här semelhysterin. Men nu är jag trött på semlor. Kan vi återgå till chokladdoppade cashewnötter och lösgodis nu, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0