Summering av helgen.

Jag tänkte att vi skulle summera den här helgen i några bilder! Såhär har min och Dans helg på ett ungefär sett ut!
 
Lördag
 
Lördag började vi med en brakfrukost. Bullar, pålägg och juice. Ett absolut måste en lördagmorgon!
 
Efter att ha tittat på några serier så åkte jag och pappa iväg och handlade en del saker. När jag kom hem igen gjorde jag och Dan nutellasemlor som ni minns! Åt dem medan vi tittade på ännu fler serier.
 
På kvällen hade Rasmus inflyttningsfest! Han har flyttat in i en lägenhet här i Lödde och det är alldeles perfekt att ha sina vänner tio minuter ifrån sig tycker jag. Vi drack bubbel ur coca cola-plastglas och åt chips som sig bör en lördagkväll.
 
Söndag
 
Vaknade upp till ett relativt nystädat hem (vi ignorerar den obäddade sängen). Därefter gjorde jag mig i ordning för en sväng in till Malmö. Jag skulle nämligen träffa Louise och korrigera det sista på vår C-uppsats. Därefter åkte jag, mamma och pappa en snabb sväng till Danmark. Men då var kameran hemma, så det blev inga bilder på det.
 
Väl hemma igen bjöd mamma och pappa på mat! Thaigryta!
 
Och jag fick krama de här tre personerna som jag nästan aldrig träffar längre <3 Imorgon åker Carl till Piteå igen, men kommer snart, snart tillbaka!
Så såg min helg ut ungefär! Ganska lagom upptagen helg om jag får säga det själv. Nu tar vi tag i en hektisk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0