Vecka 8.

Måndag. Ny vecka och nya tag. Här kommer ett lite sent veckans schema!
 
Måndag: Idag har jag jobbat, klippt min lugg, lagat vegetarisk pastasallad och skall snart titta på både Walking Dead och Girls. Bra start på veckan med andra ord!
 
Tisdag: Först skall jag såklart jobba imorgon, men sedan kommer min lillebror hem från Piteå! OH. Det firar vi med middag hemma hos mamma och pappa.
 
Onsdag - Torsdag: Jobba, träffa lillebror, äta mat, träna, titta serier osv, osv.
 
Fredag: På fredag efter jobbet så skall jag, Sarah H, Sara W, Neja och Rebbe gå och se 50 shades of Grey! WOHO. Jag tyckte den var så bra och ville se den igen.
 
Lördag: Jag och Dan har en heldag tillsammans på lördag. Vi ska inte planera någonting utan bara göra saker som vi själva vill. Vi funderar på att baka nutella-semlor. Låter alldeles ypperligt tycker jag!
 
Söndag: Avslutar söndagen med att plugga lite med Louise. Vi är snart klara med korrigeringen av vår uppsats. Skall bli så skönt när den är över!!
 
Och så kommer min vecka att se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0