Årets första lördagskalas.

I lördags hade Carro födelsedagsfest eftersom hon fyllde år den 1 januari. När jag och Dan anlände hos Carro i Malmö såg det ut såhär! Fullproppat med massa goda tilltugg. Jag åt tills jag dog ungefär.
 
Många fina människor samlades.
 
Som Sös.
 
Och Angelica och Micke.
 
Vi lekte med mustascher.
 
Dan var söt och rolig <3
 
Så umgicks vi och Carro öppnade presenter.
 
Jaana var också där.
 
Så fick vi en massa efterrätt som Carro hade bakat. Gott!
 
Finaste födelsedagsbarnet!
 
Så visade Carro upp alla presenter hon fått.
 
Och så sjöng vi såklart!
 
Carro och Micke.
 
Så pratade vi om världsproblem och dansade tills klockan plötsligt var 01 och vissa ville dansa vidare på stan.
 
Då traskade jag, Dan, Markus, Jaana, Micke och Des hem till Des och Micke för att dricka grogg, titta på gamla musikvideos och stå på händer. En så fin och händelserik lördagkväll! Årets första lördagskalas var helt enkelt hur rolig som helst! Ett perfekt sätt att starta året på.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Riktigt bra kväll! :D <3 Önskar att jag också hade dokumenterat den!

2015-01-07 @ 22:54:37
URL: http://jawnas.se
Postat av: Des

SÅ nykter på sista bilden.....................

Härlig kväll <3

2015-01-07 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0