Dagen Micke fyllde 25.

Idag fyller Micke hela 25 år och det var vi ju självklart tvungna att fira igår när det var lördag! Så när klockan var halv åtta ungefär traskade jag och Dan hem till Micke för att umgås lite.
 
Dan var fin.
 
På festen hittade man bland annat Micke, Fredrik och Martin.
 
Och mig såklart.
 
Carro med!
 
Så umgicks vi.
 
Och blev bjudna på varma mackor.
 
Födelsedagsbarnet.
 
Carro och Dan.
 
Pontus.
 
Lillebror Christoffer och Carro.
 
Angelica hade tagit sig ända från Borås för att vara med!
 
Hej från oss en lördagkväll.
 
Plötsligt var klockan över tolv och då fyllde Micke officiellt år!
 
Så då fick vi såklart sjunga för honom.
 
Sedan hämtade Angelica sin hund som hade blivit passad under kvällen. Alltså hur söt?! Perfekta kombinationen mellan Tax och Jack Russell. Så resten av kvällen gosade vi med henne och pratade om bland annat åldersångest. För visst börjar den krypa sig på nu när alla runtomkring börjar bli 25 år. Men en fin lördagkväll var det och grattis på födelsedagen Micke!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag börjar få åldersnoja för att jag ska fylla 20... så onödigt egentligen och 25 är inte heller nån ålder att noja över ;) Hoppas du får ha en fin kväll! Hoppas på något bra veggo-recept imorgon! :D

2015-01-11 @ 19:52:31
URL: http://piteemma.for.me

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0