De senaste mobilbilderna.

Jag har ju inte visat mobilbilder på länge, så tänkte att vi skulle börja denna fredag med att kika på vad som fastnat i min mobil på sistone.
 
Jag och Louise har hängt mycket på Orkanen i Malmö för att skriva på vår uppsats. Det känns som vårt andra hem ungefär. Detta var dagen innan nyårsafton!
 
Jag och Dan hade fredagsdejt och bestämde oss för att se Interstellar. Mycket bra film! Jag rekommenderar den verkligen! Men man förväntar ju sig inget annat när det är Christopher Nolan som har gjort den.
 
Isa har varit lika busig som vanligt ungefär, om inte värre. I februari ska vi äntligen kastrera henne! Det ska bli så skönt att slippa hennes löpande.
 
Carro hade ju lördagsfest och jag hängde med dessa fina.
 
Här har vi mig och Desirée samma kväll.
 
Lyckades fånga Nima på en bild. Hon är ju så svår att fotografera. Hon går helst iväg och vill inte. När man sedan väl lyckas fotografera henne så smälter hon mest in i soffan. Men här får ni en tydlig bild!
 
Jag och Dan åt superbillig hemlagad pasta en söndag. Tror allt vi handlade blev totalt 107 kronor och då handlade vi dessutom läsk och tuggummi. I vilket fall som helst så innehöll den chili, körsbärstomater, ruccola, pinjenötter, vitlök, citron och tryffelolja. Vi hade färsk pasta till vilket jag tycker är den godaste pastan. Vi skulle haft persilja också men den glömde vi bort. Supergott i alla fall!
 
En kväll blev Nima sur, lade tassarna på fjärrkontroll och sa "ikväll är det jag som bestämmer". "Okej då" svarade vi. Det slutade med att vi tittade på Animal Planet resten av kvällen.
 
Såhär fint var det en morgon när jag skulle till skolan någorlunda tidigt. Jag avskyr att det är så mörkt när man går upp på morgonen nu. Man vill ju helst sova tills klockan är tolv och det är ljust, men det går såklart inte.
 
Men så har de senaste mobilbilderna sett ut. Nu får ni ha en riktigt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0