Fem utstyrslar.

Förra veckan planerade jag ett klädesinlägg och fotograferade därför hur jag såg ut när jag var i skolan varenda dag. Tänkte att det kunde vara lite kul eftersom jag mestadels visar hur jag ser ut när jag klär upp mig lite. Så här kommer hur jag såg ut måndag till fredag förra veckan!
 
Måndag: Måndag förra veckan såg jag ut såhär! Jag frös och var varm typ samtidigt så därför bestämde jag mig för att klä mig i lite lager på lager. Strumpbyxor under relativt korta jeans, en lång H&M skjorta och en kofta utanpå.
 
Tisdag: Veckans andra dag bar jag en blå skjorta från H&M och svarta jeans. Kom ihåg att jag frös så mycket i skolan och tog även en svart kofta. Det ska bli skönt med lite vår tycker jag, så att man slipper gå omkring och frysa hela tiden.
 
Onsdag: Färgglad tröja med glammigaste kragen, svarta jeans och donutfrisyr.
 
Torsdag: Både onsdag och torsdag gick jag upp klockan 6 på morgonen och därför är bilderna lite gryniga då det fortfarande var mörkt ute. Men på torsdagen hade jag på mig en blommig klänning från H&M och en svart stickad tröja utanpå. Det är svårt att klä sig varmt i klänning när det är så himla kallt ute.
 
Fredag: I fredags hade vi som sagt redovisning av vår uppsats. Därför jag hade på mig min "nu skall jag vara proper"-outfit som bestod av en blus från Zara och kostymbyxor från Lindex.
 
Och så såg jag ut nästan hela förra veckan! Ber om ursäkt för smutsiga speglar och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0