Önskeinlägg.

Jag tänkte att jag skulle göra några önskeinlägg här i bloggen! Ni är ju trots allt cirka 70 personer som kikar in här varje dag, så jag tänkte att ni skulle få tycka till om vad jag skall blogga om nu i veckan. Det passar ju dessutom jättebra när jag antagligen kommer ha noll energi och fantasi efter att ha gått upp tidigt och är hemma sent. Så vad vill ni egentligen se mer här och läsa mer av i bloggen? Vill ni ha fler recept, se fler klänningar eller vill ni att jag skall ordna "ett foto i timmen"-inlägg? Vill ni kanske lära känna mig mer, veta något särskilt och har ni några särskilda frågor?
 
Nu är i alla fall chansen. Tyck till, önska och fråga på! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Alice

Hade varit jättekul med ett inlägg där du visar upp aaaaalla dina klänningar! :D

2015-01-26 @ 18:17:22
Postat av: Jaana

Haha, nu kommer jag med en jättejobbig önskan. Men jag gillar när du skriver lite djupare inlägg. Berättar en historia. Annars tycker jag du kan försöka ta lite random bilder i vardagen och dra något skämt om det ;)

2015-01-26 @ 19:35:21
Postat av: Emma

Ett foto i timmen lät ju kul! Har aldrig sett ett sånt inlägg förut så vill lätt lägga en röst på det! :)

2015-01-26 @ 20:28:56
URL: http://piteemma.for.me
Postat av: Allan

Ett foto i timmen låter som ett roligt projekt. :)

2015-01-27 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0