Två styck lördagsutstyrslar.

Idag har jag varit så duktig och tagit ordentliga bloggbilder till er och inte i någon tråkig webbkamera. Jag ställde ju min kamera på Dans nattduksbordslampa, en skål och en träskiva för att få ordentliga bilder. Borde verkligen köpa ett stativ. Så ett skepp kommer lastat med två styck lördagsutstyrslar!
 
Först ut är den här gröna swingdressen som jag även hade på mig på julafton. Den kommer från Zalando och är julgransgrön skulle man kunna säga.
 
Den hade jag på mig idag när jag klappade Isa och var hemma hos Dans föräldrar en sväng.
 
Hej hej.
 
Men så blev det kväll, kallt och det började snöa. Så det var bara att byta om när jag kom hem igen.
 
På med dubbla strumpbyxor, min tjockaste kofta och en annan klänning. Koftan kommer från Gina Tricot och klänningen från H&M.
 
Snart skall vi hem till mamma och pappa och äta kräftor. Det skall bli hur gott som helst. Och det var mina två lördagsoutfits. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0