Veckans mobilbilder.

Jag tänkte att det var dags att titta på veckans mobilbilder! Jag har hängt en del på gymmet bland annat.
 
Och jag har suttit en del på Espresso House. Där har jag druckit vaniljlatte och skrivit på lite saker. Jag har bland annat fixat en massa inlägg till bloggen. Är ni nöjda förresten?
 
Såhär trött var jag en morgon klockan 04.30 när jag skulle ut och gå med Elin. Galet tidigt ju.
 
Det var såhär mörkt. Det får gärna bli vår och ljust nu, tack.

Hej min arbetsplats för denna vecka. Åt en kyckling- och mozzarellamacka som var gudomligt god.
 
Hittade Isa bakom en skena till bordet en dag.
 
Jag såg ut såhär igår när det var fredag.
 
Åkte in till Malmö och träffade Jaana, Louise och Desirée. Sedan åkte vi hem till Des för att hälsa på hennes nya familjemedlem Pixel! Var beredd på en miljon kartbilder nu ungefär.
 
Hon var så himla liten och tyckte om mina skor.
 
Alltså <3 brittisk korthår är rasen för den som undrar!
 
Idag tog jag "dagens outfit"-bilder till bloggen och gjorde ett eget stativ till kameran. Och det var veckans mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0