Hamburgare, drinkar och Far i hatten.

I fredags hade jag bestämt dejt med sex styck fina damer på Vigårda i Malmö. Så efter att ha sovit en miljon år pga jetlagd så anlände jag i Malmö.
 
Uppe på ovanvåningen hittade jag dessa tre damer som hade tagit bord. Perfekt!
 
I väntan på att de andra skulle anlända beställde jag en blåbärsdrink. Supergod tyckte jag! Speciellt eftersom den hade en svag ton av lakrits också.
 
Så kom Neja och Sara med tåget och vi beställde hamburgare. Jag åt kycklinghamburgare och drack rosévin till det.
 
Finfint sällskap! Det var bara kära Rebecka som inte hade kommit än då hon jobbade.
 
Så drack vi fler drinkar, pratade om hur vi hade haft det i USA bland annat och instagrammade vår mat såklart.
 
Den här kladdkakan var helt sjukt god.
 
När klockan var ungefär 23 och många var trötta pga jobb och så vidare, kramades vi hej då och sa tack för idag!
 
Jag och Carro gick dock vidare till Folkets Park och Far i hatten! Där hängde ungefär resten av Malmö också kändes det som. Så himla trångt.
 
Där träffade vi Jaana och Amanda! Men sedan användes inte kameran mer då det var så otroligt mörkt. En superbra fredagkväll för att fira att jag är hemma i Sverige igen och underbart häng med fina personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0