Hej från oss!


Hej på er! Vi har ju kommit fram och sådär. Det gjorde vi igår när klockan var ungefär tolv på kvällen här och ungefär 6 på morgonen hos er. Resan hit gick bra! Jag och Dan var så nöjda med British Airways som vi åkte med! Vi fick god mat, planen var fina och bekväma att åka i och de var dessutom väldigt hjälpsamma när vi skulle mellanlanda och byta plan. Dessutom hade man en egen liten TV och fick välja själv vilka filmer man ville se. Jag såg Selma och Run all night. Perfekt när man ska flyga non stop i 8 timmar. DOCK, så kom inte vårt bagage med vårt flyg från Heathrow och vi har idag gått runt i samma kläder som vi hade på oss hela dagen igår. Fy 17 säger jag bara.

Bagaget skulle anlända idag så vi får hålla tummarna att det gör det. Men annars har jag och Dan turistat runt lite i väntan på bagaget. Ni kommer få en hel utläggningen av allt senare!

Times Square

Central Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0