I want to be a part of it, New York, New York.

 
Jahapp. Så sitter jag på ett plan på väg till USA. Herregud, vad detta känns overkligt. Jag och Dan har velat åka till USA ända sedan vi blev tillsammans och nu är vi äntligen på väg. Tisdagnatt kommer jag och Dan att landa i New York, fast då är klockan bara 22 för oss på måndagkväll. Så himla knepigt det där med tidsskillnaden. I vilket fall som helst skall vi strosa runt i Central Park, äta lobster rolls, åka upp till Top of the Rock och försöka insupa så mycket av New York vi bara kan. På fredag åker vi dessutom vidare från New York till Washington DC där vi skall spendera resten av semestern! Det kommer att bli ett riktigt äventyr.
 
Jag har tidsinställt några inlägg och jag skall försöka uppdatera er så mycket som möjligt. Så bloggen kommer inte eka helt tomt här. Ni får gärna följa mig på Instagram också där jag heter guuldfish. Där kommer jag också att lägga upp så mycket bilder jag bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0