Petit Bateau.

Jag har en ny regnjacka!
 
Den kommer från Petit Bateau och jag fullkomligt älskar den. En bra regnjacka behövs ju verkligen när det är svensk sommar med massvis av regn.
 
Den är vit och har fina mörkblå detaljer såsom randig fodring, blixtlås och knappar. Jag känner mig nästan redo att åka ut på sjön när jag har på mig den.
 
Dessutom har den huva också, vilket jag saknar på alla mina övriga jackor och kappor.
 
Och såhär ser den ut på! Alldeles precis lagom lång dessutom.
 
Tror att vi kommer att hänga mycket i sommar, även om jag hoppas på att den kommer få stanna inne ganska mycket också. Jag vill ju såklart hellre springa omkring i bikini i mammas och pappas trädgård. HÄR hittar ni den förresten för er som också är sugna på en ordentlig regnjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0