Sölvesborg: Söndag

I söndags vaknade jag och Dan utvilade i Sölvesborg till strålande väder och vi åkte tillsammans med Pia ner till Sandviken för att bada. Mina ben börjar äntligen bli bruna efter att ha varit med om den tråkigaste sommaren hittills. Ge oss mer sol!
 
I söndags var det i vilket fall som helst superfint väder och det var hela 23 grader varmt i havet.
 
Jag läste Egenmäktigt förfarande och åt meloner. Precis som man skall göra på stranden.
 
Älskar den här boken. Hoppas på att den aldrig tar slut.
 
När vi kände att klockan började bli mycket och vi kände oss nöjda, åkte vi hem igen och gjorde oss i ordning.
 
Vi förberedde för lunch.
 
Och pustade ut på terrassen.
 
Jag levde i min nya jumpsuit hela helgen kändes det som.
 
Vi hittade en vinbärssnäcka i trädgården.
 
Jag fullkomligt älskar Ola och Pias hus. Hade kunnat flytta in nu direkt.
 
Så var det dags för lunch! Det blev hemgjorda langos.
 
Och hemgjorda, superstarka buffalo wings!
 
Omnom!
 
När vi hade ätit upp var det tyvärr dags för mig och Dan att packa ihop oss för att sedan ta tåget hem igen. Tack finaste Sölvesborg för den här superfina helgen och tack bästa morbror med familj för att vi fick bo hos er! En bättre helg kunde man minsann inte ha haft.

Kommentarer
Postat av: Des

Fy fan Sofie. Måste. Göra. Egna. Langos. Herregud vad gott det ser ut! :)

Svar: Det var superdupergott!!
Sofie

2015-07-09 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0