3 juni och två styck 20-åringar.

Så i onsdags var det ingen vanlig dag, utan det var de här två skitungarnas 20-års dag! Det firade vi med middag hemma hos mamma och pappa.
 
Så himla mycket kärlek på dessa. Carl kom hem från Piteå i onsdags och är nu hemma i tre hela månader. Oh, alltså. <3
 
Vi började med paketöppnande. Födelsedagspresenter inslagna i julpapper är väl inte helt fel sådär en dag i juni.
 
Spännande saker!
 
Och hur snyggt hade inte jag slagit in paketen från oss? Ändå helt okej.
 
Alice hade precis fyllt 18 och därför skulle givetvis hon också få ett paket.
 
När alla paketer var färdigöppnade var det dags att äta! Födelsedagsbarnen hade fått välja vad de ville äta och valde då smörgåstårta.
 
Jag tröttnar aldrig på smörgåstårta. Det kan vara det absolut bästa jag vet.
 
Till efterrätt blev det chokladtårta.
 
Två styck glada 20-åringar.
 
Och så åt vi tårta och sjöng för födelsedagsbarnen.
 
När alla var mätta och nöjda så spelade vi Cards against humanity som Christoffer fick i födelsedagspresent. Det kan vara det absolut roligaste kortspel jag någonsin spelat. Läs mer om spelet HÄR. När klockan var 22.30 var det dags för mig och Dan att gå hem. En fin onsdag med hela familjen samlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0