Dagen innan midsommar.

God morgon på er! Just nu hänger jag på jobbet, men eftersom detta är ett tidsinställt inlägg så gör det ingenting. Idag är det såå mycket jag skall göra innan midsommar, så jag tänkte att vi kunde kika på det.

- Jobba klart och fira långhelg. Älskar när fredagar infaller sig på torsdagar, om ni förstår vad jag menar.

- Handla de sista sakerna till min utstyrsel till midsommar. Bild kommer såklart. Måste även införskaffa vin och andra nödvändigheter till imorgon.

- Laga två pajer som vi skall ha med oss till imorgon.

- Springa mitt sista pass innan midsommar! Jag utmanade mig själv för att se om jag kunde träna 100 pass från januari till midsommar och är nu på pass 99. Det sista träningspasset kör vi ikväll! Är sååå stolt över mig själv.

- Färga håret. Blekt, guldig utväxt kan jag klara mig utan imorgon.

- Ordna en midsommarplaylist på Spotify. Jag har fått äran att ha ansvaret över musiken imorgon. Kommer bli så jäkla bra hörrni.

Och det var väl ungefär det. Imorgonbitti skall jag plocka blommor till min midsommarkrans också. Men det är inte förrän imorgon. Trevlig torsdag på er! 

Kommentarer
Postat av: M

Detsamma till er! Och ha en bra midsommar! Kram

2015-06-18 @ 10:35:41
Postat av: ISA

oh, hektisk dag med andra ord. MEN: kul! :D

2015-06-18 @ 12:39:53
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0