Släktkalas och 20-års fest.

I lördags hade sommaren äntligen kommit och det var dags att fira att Carl och Christoffer fyllt hela 20 år. En stor del av släkten samlades i mammas och pappas trädgård.
 
Såsom kusin Therese och Sös till exempel.
 
Och Joakim och Alice.
 
Mamma och pappa hade dukat upp med långbord i vardagsrummet.
 
Och så var det dags för mat!
 
Ett födelsedagsbarn! Alltså, jag märker att jag är helt lyrisk över att äntligen ha hittat ISO-knappen på min kamera. Alla bilder är så himla, himla ljusa. Note to self: Don't go crazy with it.
 
En blek Sös eller en överengagerad ISO-korrigerande Sofie? Vem vet.
 
Födelsedagsbarn nummer 2!
 
Kusin Therese härmar Christoffers pose.
 
Kalasmat när den är som bäst. Eftersom ni omöjligt kan se vad det är för något så kan jag meddela att det är potatissallad, sallad, kalkonfilé, pesto, paj och brieost.
 
Och så åt vi länge och hängde ute i sommarvädret tills det blev för kallt och det var dags att flytta in igen.
 
Därefter öppnade Carl och Christoffer sina paket, vi åt tårta och spelade "cards against humanity". Men då dog min kamera och därför blev det inte fler bilder. Bra kväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0