Tisdagslista.

 
Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om:
Att jag kan plocka upp små, små saker såsom kapsyler med mina tår (värsta partytricket), eller att jag nästan kan alla lines i 500 days of Summer. Det står ganska jämnt där!
 
Vad gjorde du igår kväll?
Igår jobbade jag, handlade färdigt presenter till mina bröder och tittade på det senaste avsnittet av Game of Thrones som förresten var så himla spännande.
 
En bild som symboliserar denna dag:
 
Typ den här känslan över att det är juni och skall vara sommar idag. Tycker dock att det kan vara lite varmare och sluta regna.
 
Vad åt du till frukost idag?
Müsli med mjölk. Precis som jag äter varje, varje, varje morgon.
 
Vilket är ditt senaste köp?
Eftersom denna lista är tidsinställd + att klockan bara är 09, så skulle jag säga att mitt senaste köp var de sista presenterna jag köpte till mina småbröder igår. Vad jag har köpt till dem får ni se på onsdag!
 
Är du allergisk mot något?
Nej. Eller, jag har ju IBS och då är det egentligen rätt mycket saker som man inte bör äta såsom fet mat, lök, för mycket gluten eller laktos osv osv. Jag äter ju sakerna ändå och får så himla ont i magen efteråt. Dock sjukt värt det oftast.
 
 
 
Vilken tid på morgonen vaknar du?
Jag går upp någonstans mellan 05 och 06 på vardagar och brukar vakna runt 09 på helger.
 
Hur ser du oftast ut till vardags?
 
Såhär skulle jag nog sammanfatta det ungefär. 
 
När sjöng du sist för dig själv?
I söndags när jag sprang en mil. Kan inte hjälpa att nynna med i vissa låtar. Dessutom så sprang jag ändå ute på en åker, så ingen kunde ju höra.
 
Vad är du mest tacksam över av allt?

Att trots att vissa saker är så himla jobbiga, så blir det alltid bra igen. Alltid. Oavsett vad.
 
Vilken är den vanligaste komplimangen du brukar få?
Antingen att jag har stora ögon eller att jag har fina kläder. Vilket egentligen är ganska ytligt. Det hade varit roligare om den vanligaste komplimangen hade varit "Gud vad du är smart Sofie". But no.
 
Vad räddar du om det börjar brinna?
Men så svårt! Förutom Dan, Isa och Nima så är det nog min dator. Hela mitt liv finns på den. Eller så många klänningar jag bara kan.
 
 
Lista tagen från Niotillfem.

Kommentarer
Postat av: Pearl1

Hej, vännen, Dans kärlek...
DU, ÄR ju såå jäkla fin.......!

2015-06-03 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0