Veckans senaste mobilbilder.

Tänkte att det var dags att titta på hur den senaste veckan såg ut genom min mobil!
 
Midsommarafton har ni ju redan fått se hur den var i ett eget inlägg. Men en del selfies tog ju också såklart och här är dem!
 
På midsommar sov jag och Dan över hos Sara och Ivan på deras luftmadrass och dagen efter hittade jag Dan såhär nedsjunken. Alltid lika kul när luften har gått ut under natten.
 
Dagen efter midsommar var vi hemma hos Emelie och Philip. Här är deras bönsyrsa som jag fick hälsa på!
 
En styck solnedgång på väg hem från Teckomatorp.
 
En måndagmorgon vaknade jag av att de här två tyckte att jag skulle gå upp och ge dem mat. Okej då, sa jag och traskade upp klockan 06.
 
Efter min löprunda i måndags träffade jag en av våra grannar som precis hade köpt en fransk bulldog. Hon hette Elsa och var 9 veckor gammal. Hon var så otroligt glad och liten och jag ville bara ta med henne hem.
 
En dag på jobbet hade jag nya skor på mig som var beiga och fina. Nu är de dock inte alls lika rena och fina längre.
 
I onsdags hade jag en "idag är det synd om mig och jag skall äta glass framför TV:n"-dag. Glass, morgontofflor och New Girl muntrar upp vem som helst.
 
New Girl <3
 
I torsdags hade vi en gemensam lunch på jobbet. Jag åt pasta med ricotta och spenat. Här ser ni Sam också förresten!
 
I torsdagskväll träffade jag Jaana en sväng. Vi åt middag på en parkbänk och pratade kärlek och sådant.
 
I lördags städade jag vår lägenhet och vår balkong blev såhär ren och fin!
 
Bortsett från det regnade det i helgen. Juniväder när det är som bäst.
 
Jag och Dan var hemma hos mamma och pappa i lördagskväll och åt middag. Lillebror Carl var också där.
 
 
Igår var jag och Dan på överraskningsmiddag för David och Niklas och råkade matcha ganska så bra i våra tröjor.
 
Avslutar med en bild på hur jag såg ut igår! Leejeans och tröja från MQ.

Och det var veckans senaste mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0