En fredag på stan.

I fredags mötte jag som sagt upp fina människor för lite after work på stan! Med stan menar jag Malmö då såklart. Vi började vår kväll på Mosaik!
 
Gänget bestod av Caroline, Emelie, Sös, Martina, jag och Sarah H. 
 
Maten på Mosaik är så himla, himla god. Det är tapas och finns massvis med rätter att välja mellan. Dessutom är den extra billig fram till klockan 19 varje vardagkväll. Vi åt tills vi dog ungefär. 
 
Caroline och Emelie!
 
Sös!
 
Sarah H!
 
Och till och med jag fastnade på bild. Måste bli bättre på det.
 
Förutom att äta drack vi drinkar och sådana här hotshots. Aldrig provat innan! Någon shot med kaffe och grädde, ganska god!
 
Vi hängde även på damtoaletten, bättrade på läppstiftet och hade kul.
 
Någon timme senare kom Jennie också förbi och vi bestämde oss för att det var dags att gå vidare.
 
 Vi kramade hej då till gänget och jag, Sös och Carro gick vidare till Paddy's för en öl och sedan var det dags att gå hem och sova! Man hade ju trots allt varit uppe sedan klockan 6 på morgonen. Jättefin fredag med fina vänner i finaste staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0