Om jag hade varit rik.

Just nu är jag helt galet shoppingsugen och försöker fönstershoppa för att stilla kliet i fingrarna. Häng med på vad jag suktar efter just nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa två jackor från Zara hade inte varit helt fel. Den gula för regniga sommarkvällar och den rosa för att strosa runt på stan i.
 
 
Det här fina setet från MQ hade ju passat perfekt i min garderob tycker jag. Som en klänning, fast ändå inte liksom!
 
 När vi ändå är inne på kläder.. Den här hade ju varit perfekt att strosa omkring i på jobbet! Nu lagom till vår och allt. MQ hittar ni även den på.
Den här klockan alltså! Viiiiill ha! Hur fin hade den inte varit i vårt kök liksom? Superfin! Den hittar man på Bolia HÄR.
 
Och varför inte lite fina vaser och skålar från House Doctor? Allt som är vitt, pastelligt och i enkla mönster just nu känns så himla lockande.
 
Drömma går alltid!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sånadär vaser hade de ju på netto för nån vecka sen! Vi hade kvar i butik här i stan sist jag va där! Kosta lite och ingenting ungefär. Spring och titta! 😍

Svar: Tack för tipset!
Sofie

2015-03-19 @ 09:18:01

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0