Onsdag och vår.


Alltså JISSES så härligt väder det har varit idag! Den första bilden togs klockan 8 imorse. Det är så skönt att slippa det mörka nu tycker jag. Annars har min dag sett ut såhär:

- Lunchade med Jaana idag. Perfekt när man kan träffa upp kompisar på lunchen tycker jag.

- Gick en snabb sväng till frisören och klippte min lugg. Jag kan nu äntligen se!

- Sprang 4 kilometer. Så himla skönt att springa när det är ljust ute. Behöver inte hålla mig på de upplysta trottoarerna längre.

- Åt något så avancerat som pulvermos med färdigköpta köttbullar. Veckan innan lön tar man det man har i frysen och skafferiet helt enkelt.

Nu skall vi titta på lite serier och sedan ska jag se om jag kan fixa lite roligare blogginlägg till er! Hoppas ni har haft en fin onsdag annars. Snart helg hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0