Onsdag.


Jag tycker om onsdagar. De ligger lagom långt in i veckan så att säga. De innehåller inte någon lätt fredagsångest där man inser att hela veckan har rusat förbi och jag har varken tränat, bloggat, ringt vänner eller annat som jag hade planerat att göra. De innehåller inte heller någon måndagsångest där det känns som en evighet till nästa helg. En någorlunda ångestfri dag med andra ord! Inte för att jag har någon särskild ångest annars, jag tycker bara det är jobbigt när tiden springer förbi en och man inte riktigt hinner ta tag i de saker man vill göra.

Denna onsdag har varit supermysig. Klockan 17.30 mötte jag upp Dan på triangeln. Dan handlade nya löparskor och jag köpte nya jeans, en skjorta och en klänning. Ni får se mer av det imorgon! Sedan åt vi sushi och sallad på Slimfood. Supergott med sushi, det var verkligen längesedan jag åt det sist. Förresten så överraskade min kollega mig med finkaffe idag igen! Alltså, blir ju alldeles bortskämd på jobbet!

Som sagt, onsdagar är ganska bra dem.

Kommentarer
Postat av: M

Låter som en helt perfekt löne-onsdag!! ;-) Puss o kram! <3

2015-03-26 @ 07:59:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0