Vecka 10.

Ny vecka och ääääntligen har jag redigerat alla bilderna. Så nu jäklar kommer det blogginlägg hörrni! Men först börjar vi med veckans schema som vanligt. Ett komprimerat sådant får det bli!
 
Måndag - Fredag: I veckan kommer jag att jobba, träna och förbereda så smått inför min födelsedagsfest med vänner som är på lördag. Det skall bakas lite och sådär med! Men det kommer bli en mycket lugnare vecka än förra veckan.
 
Lördag: Pynta i lokalen på dagen och FEST på kvällen! Längtar så jag spricker. Ni skall få se min flashiga utstyrsel också!
 
Söndag: I veckan fyller mormor hela 75 år och det skall såklart firas! Så på söndag åker vi till Åhus för att krama om släkten än en gång. Skall bli så mysigt!
 
Och så kommer denna veckan se ut ungefär. Nuuuu skall jag till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0