Fredagspepp.

God morgon på er! Tycker att vi skall börja denna fredag med en dos fredagspepp! Sådana saker som får mig extra glad idag helt enkelt.

Att Amanda har kommit hem från Paris efter att ha bott där i hela tre jäkla månader <3

Att det är Maj månad och alla körsbärsträd i mitt bostadsområde blommar för fullt.

Att jag och Sam lyckades matcha lite fint i svart/vitt igår på jobbet.

Att fredagsmorgonen var såhär fin idag och att jag äntligen har vårstädat balkongen.

Att jag ÄNTLIGEN efter många om och men gav mig på en löparrunda klockan 05.40 imorse. Bästa starten på dagen!

Den här låten av Jakob Karlberg. Tycker den är så glad och fin. Den påminner något om Hästpojkens låtar tycker jag, men jag kommer säkert bli hängd för att jag uttalar mig så.

Att Nima tyckte att Dan tvunget skulle upp när klockan var 06.30 och gav sig inte alls.

Att jag har den här klänningen och dessa skorna på mig idag.

Att jag och Dan skall ha fredagsmys med film och sushi ikväll. Elementär avslutning på en elementär vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0