Veckans mobilbilder.

Glad fredag på er! Tänkte att vi skulle fira av den här dagen med att titta på vilka mobilbilder jag lyckats samla på mig på en vecka. Först ut är en supergod lunch som jag åt förra fredagen på DOC i Malmö.

Till middag förra fredagen hade jag och Dan sushi. Otroligt gott!

Isa har hängt ganska mycket i våra tvättpåsar denna veckan.

Jag var på möhippa förra lördagen som ni vet och jag hade packat med mig ungefär halva mitt hem.

Jag och Jaana under möhippepicknicken.

I onsdags matchade jag min gröna klänning med en grön juice. Juicen innehöll bladspenat, äpple och ingefära ungefär.

Jag och Dan är ju huspassare denna veckan och det är såklart ganska så skönt. 

Isa spanade på mig genom fönstret igår och såg lite ut som en seriemördare.

Denna morgon började jag klockan 05.00 men en promenad i solen med Elin. Älskar att det blir ljust tidigt nu för tiden. Längtar till sommaren.

Och idag ser jag ut såhär när jag går på konsert med Thomas Stenström på mejeriet i Lund. Ses vi där? Glad fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0