Anledningar till att livet är lite jobbigt just nu.

- Jag har blivit dödsförkyld och har munsår.
 
- Vi kommer ju aaaaldrig i ordning i lägenheten.
 
- Alla mina pengar går till vår nya lägenhet och liksom inte roliga saker, utan bara sådär nödvändiga saker. Såsom HDMI-kablar, dubbel hyra och sånt. Kul.
 
- Vi måste städa vår gamla lägenhet och har absolut inte tid till detta.
 
- Jag är trött hela tiden pga superdupermegaförkyld.
 
- Vi orkar inte laga mat hemma och därför måste vi hela tiden beställa mat = superdyrt.
 
Ja, ungefär så. Ikväll skall jag redigera tusen bilder från Halloweenfesten (som jag heller aldrig hinner med). Snart skall ni få se hur roligt vi hade!

Kommentarer
Postat av: Lina

Andas! Säg till om det är något jag/vi kan göra!! Delegera och ta hjälp! ❤️

2015-11-11 @ 11:44:31
Postat av: M

Inte kul att du också blivit förkyld och inte kul att vara stressad! Allt fixar sig i slutändan! Puss <3

2015-11-11 @ 15:25:52

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0