Det senaste-listan.

Hej och glad fredag! Har peppat fredag och helg hela veckan och nu är den ÄNTLIGEN här! Min dag kommer att bestå av: Jobb (som består bland annat av kundmöte, planeringsmöte och säljmöte - många möten alltså, kul!), VBAW på MEC, baka pumpapaj och titta på Idol. SÅ spännande och fullspäckad dag. Men först tänkte jag att vi börjar den här dagen med en "Det senaste"-lista!
 
Min senaste skärmdump i telefonen:
 
Tog en skärmdump på den här och skickade till de vänner som kommer över på middag imorgon.
 
Mitt senaste klädköp:
Den här! Köpt på Zalando och är av märket French Connection. Den skall jag ha på mig för första gången imorgon när vi skall ha Thanksgivingmiddag. Den hittar ni HÄR.
 
Min senaste lyssnade podcast:
Oh, jag lyssnar typ inte på podcasts. Jag brukade lyssna på Sandra och Michelle, men sedan lade de ner sin podcast. Så, den senaste är ju deras avsnitt som kom ut i typ april?
 
Mitt senaste skickade sms:
"Duuu! Dan är inte hemma förrän runt 20 imorgon. Vill du komma över, äta lite mat och baka pumpapaj med mig?" skrev jag igår till min vän Sarah H om ikväll.
 
Min senaste postade bild på Instagram:
 
 Lade upp den här på Instagram om gårdagens text!

Mitt senaste inkommande messengermeddelande:
"Tack fina Sofie! Det kommer säkert gå bra. Helt normalt att vara lite nervös, det tillhör det hela." från Sara W. Vi pratade om att föda barn då två av mina närmsta vänner snart, snart skall föda! Spännande <3
 
Min senaste taggade bild på Facebook:
 
Blev taggad av Suss förra lördagen när vi var på Babel och kollade på Vånna Inget.
 
Min senaste pinnade inredningsbild:
Jag har ju då tyvärr ingen Pinterest.
 
Mitt senaste skickade mail:
Jag försökte skicka en skärmdump till mig själv (från min dator till min mobil) men det gick inte så bra.
 
Mitt senaste fynd:
Måste ändå säga min klänning från French Connection. Den var på rea! Har inte hunnit köpa något annat sedan dess.
 
Min senaste tv-serieobsession:
Jag har två TV-serier jag tycker extra mycket om just nu: How to get away with murder och Mysteries of Laura. De är så spännande just nu! Annars kan jag inte släppa Master of None! Tyckte den var så mysig.
 
Mitt senaste inkommande what’s app:
Har ej What's App. Alltså vad tusan, är jag helt omodern eller?
 
Min senaste använda emoji:
Det är det röda hjärtat. Jag överanvänder hjärtat, skriver det nästan efter varje sms jag skickar. Nästan på samma sätt som att jag överanvänder orden "himla" och "liksom".
 
Min senaste taggade bild på Instagram:
 
För någon vecka sedan när Amanda hade födelsedagsmiddag på Kvarteret Åkern! Det här gänget <3

Min senaste anteckning i telefonen:
En handlingslista som jag faktiskt har raderat! Men på den stod bland annat: Matpumpa, fetaost, basilika, ägg, keso, grädde, äpplen och lök. Det var inför Thanksgivingmiddagen.
 
Min senaste att följa på Instagram:
Kommer ej ihåg. Kan vara elin_anderberg kanske? Elin är min kompis Markus flickvän!
 
Mitt senaste dyra köp:
Beställde den här mattan från IKEA! Den kommer att passa alldeles ypperligt i vårt vardagsrum.
 
Min senaste sedda film på bio:
"En underbar jävla jul". Jätterolig och bra. Se den!
 

Min senaste lyssnade låt på spotify:
Really don't care - Demi Lovato, bra pepplåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0