En liten uppdatering.

Hej från min superkassa uppkoppling och inget wifi! Vi får inte igång vårt internet riktigt vilket är så otroligt störigt. Vi kan inte titta på serier, inte titta på TV (för tydligen går TV:ns abonnemang på samma som bredbandet..) och jag har därför också jättesvårt att blogga. Men jag tänkte i alla fall kika in och säga hej och ge er en liten uppdatering!
 
Såhär ser det ut hemma hos oss ungefär. Okej, inte riktigt. Men ungefär. Det är såååå mycket lådor överallt och så otroligt mycket att packa upp. Hur skall man hinna med allt när man dessutom jobbar stora delar av dagen? Ni skall få en riktigt rundvandring sen när vi har kommit i ordning, men just nu känns det bara lönlöst när det ser ut såhär.
 
Vi har i alla fall fått våra namn på dörren och brevinkastet nu. Yey! Nu är flytten verkligen officiell.
 
Ikväll var jag dessutom ute och sprang för första gången i vårt kvarter. Jag sprang förbi Turning Torso bland annat, inte helt fel! Nu skall jag sova och imorgon efter jobbet skall vi åka till IKEA. Vi behöver handla mycket nödvändiga saker till vårt hem nämligen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0