November, 5 år i rad.

November 2010:
 
 
I november 2010 var jag tydligen blond och bodde i Kävlinge. Jag jobbade på Patienthotellet i Lund och kände att det måste väl finnas något mer med livet än just detta. Det snöade tydligen i november 2010!
 
 
November 2011:
 
I november 2011 hade vi flyttat till Lödde och fått hem finaste Isa!
 
Dans bror gifte sig och vi gick på bröllop! Och jag var mörkhårig igen.
 
Jag hade börjat plugga till produktionsledare med inriktning på media och hade tenta.
 
Och annars hängde jag med fina vänner på middagar!
 
 
November 2012:
 
 
I november 2012 pluggade jag massvis.
 
Men såg till att det blev en del dans också.
 
Hängde på Debaser med dessa bland annat!
 
Eller i Landskrona med Sara! Vi firade Saras födelsedag bland annat och dansade tills klockan var tre på morgonen.
 
 
November 2013:
 
I november 2013 firade jag och Dan 5-års dag vilket ni fick hänga med på! Vi åt på Green Mango i Malmö och gick runt en sväng på stan.
 
Annars hängde jag ganska mycket i Lödde på familjemiddagar.
 
Och var bland annat i Kågeröd för att fira Amandas födelsedag och träffade den söta hunden Silver!
 
 
November 2014:

November 2014 hände det massvis av saker! Alicia aka Lillfisen hade kommit till världen och var hela 9 månader gammal <3
 
Vi var på dop för lilla Elise!
 
Jag och Dan firade 6 år och förlovade oss!
 
Åt förlovningsmiddag på Årstiderna i Malmö där jag bland annat testade ostron för första gången.
 
Vi överraskade Amanda på hennes födelsedag!
 
Vi hade Thanksgivingmiddag.
 
Jag gick på arbetsintervju hos Eminent, fick jobbet och samma dag var vi på julbord på Lucy's i Lödde! Det var minsann en fin november förra året!
 
Det har redan hänt ganska mycket hittills i november och månadens två sista veckor kommer bland annat att bestå av en Thanksgivingmiddag och konsert på Babel.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Shajse vad åren går..

2015-11-20 @ 00:09:42
Postat av: M

Ja, det har hänt 5 år!! Puss <3

2015-11-20 @ 08:10:21
Postat av: M

Ska ju vara: Ja, det har hänt lite på 5 år!! Hihi

2015-11-20 @ 08:11:33

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0