Tack!

God förmiddag och glad lördag!
 
Vi har äntligen internet i vår nya lägenhet vilket innebär att jag ÄNTLIGEN kan uppdatera lite mer frekvent. Jag har levt lite på mobilbloggning och lunchbloggning på jobbet den senaste veckan. Men nu jäklar!
 
Jag vill också säga tack! Tack, tack, tack för all respons jag fick på min senaste text. Blev jätteglad att det var så många som både kommenterade, skrev på Instagram och sa till mig i verkligheten. Tillsammans kan vi göra världen till en lite bättre plats att bo på, och då måste vi acceptera varandra och se bortom nationalitet och hudfärg. Vi är alla människor.
 
Snart skall jag ut och gå i mitt nya kvarter. Jag har hört att det skall finnas ett Espresso House här i Västra Hamnen, jag skall bara lokalisera det först. Ikväll blir det Halloweenfest och jag kommer att visa min outfit senare! Pepp, pepp, pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0