iPhone 6S.

Vet ni vad som fick följa med mig hem från affären i söndags? Efter en emotionell berg- och dalbana tyckte jag att det var dags att unna mig något. En kort cykeltur och en diskussion med en något otrevlig men ändå ganska snygg telefonförsäljare senare var iPhone 6S min!
 
Alltså den är ju sååå stor om man jämför med 5S, och då har jag ändå inte tagit Plus. Jag älskar den i alla fall och tänkte att den skulle vara min nya bästa kompis ett tag framöver.
 
Jag ville först ha den med roséfärgad baksida. "Det går inte" sa den sura telefonförsäljaren, "De är helt slut i hela Sverige och tar minst 6-8 veckor att få hem". Jaja, menade jag på, har ni den i guld så köper jag den här och nu. Och vips var jag en telefon rikare!
 
Jag tycker att den är väldigt fin i alla fall och är hittills väldigt nöjd. Att byta till iPhone/iMac var ungefär det bästa jag gjort i livet. 

Kommentarer
Postat av: Sara W

Super fin!! :D

2015-10-14 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0