Min fredag genom telefonen.

Jag tänkte att ni skulle få hänga med hur min fredag har sett ut genom ett antal mobilbilder. Jag festade till det lite sådär på fredagslunchen med sallad från Salads and Smoothies. Kyckling och rotfruktskimchi fick det bli idag.
 
Sedan rusade jag snabbt ner till stan för att reklamera min klänning. Den hade gått sönder i slitsen fast att den var sprillans ny. MQ var snälla och gav mig en ny. Tack, tack.
 
Tillbaka på jobbet upptäckte jag att en av mina Instagrambilder visades på MEC:s TV-skärmar i lobbyn. Roligt! Guuldfish heter jag på Instagram som ni redan vet.
 
Här ser ni en superliten del av mitt skrivbord. Spännande.
 
Sedan blev klockan 17 och jag tog bussen hem, svidade om och stack hem till Micke som bor ungefär 3 minuter bort från mig.
 
Vi delade på en pizza. Mickes del var baraaaa vesuvio och jag var lite mer galen och valde svamp, lök och ananas på.
 
Sedan tittade vi på Idol och Fear the Walking Dead tills det var dags att gå hem. Nu skall jag snart sova! Toppenfredag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0