Sådant som gör mig glad.

Från ett lite argare inlägg till ett lite mer muntert. Tio saker som gör mig glad.

- När jag vaknar på morgonen och får för mig att jag skall till jobbet, men sedan kommer på att det är lördag och att jag kan somna om igen.

- När Dan köper hem proteinpudding med chokladsmak fast att jag inte har bett om det.

- I måndags när jag var hemma från jobbet eftersom jag var sjuk och fick massvis av "krya på dig"-sms av mina kollegor.

- När små hundar kommer fram på gatan och vill bli klappade.

- När man hittar klänningen man suktat efter ett par månader i precis rätt storlek på rea.

- Fredagkväll. Tacos. Idol. Dan.

- När min chef säger att jag har utvecklats och verkligen vuxit in i min roll som produktionsledare.

- När Dan har på sig parfymen jag köpte till honom som luktar en blandning av kanel och man.

- När jag tittar på Vänner eller New Girl.

- Att springa så fort jag bara kan till en låt jag tycker extra mycket om och tänker varken på framtiden eller något som har hänt. Det finns bara här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0