Vecka 44.

God morgon! Det är måndag och dags att titta på vad jag skall göra den här veckan.
 
Måndag - Torsdag: Denna vecka har jag inte så jättemycket bestämt, därför blir veckans schema något komprimerat. På vardagarna skall jag bara jobba, träna, packa och försöka få min lugg klippt. Rätt skönt med en lugn vecka. Förra veckan var något hektisk med kvällsfikor och ärenden.
 
Fredag: På fredag får vi nycklarna till vår lägenhet! YEY! Jag, Dan och Lars skall flytta lite lådor redan på fredag, annars är det idol och tacosmys som gäller.
 
Lördag och söndag: Flytt! På lördag går det stora flyttlasset mot Malmö. ÄNTLIGEN! Som jag har längtat. Både jag och Dan tycker att det skall bli jättespännande att flytta till storstan. Liksom hur kommer våra grannar vara? Vilken kommer bli får favorit snabbmatsrestaurang i närheten? Var kommer jag att börja klippa mig? Vilken kommer bli vår favoritbar? Kommer jag hänga med kompisar jämt, jämt, jämt nu? Aaaah så många frågor och så mycket nytt som kommer ske! Och det är ungefär vad denna helg kommer att bestå av.
 
Nu håller vi måndag tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi tycker nog nästan det är lika roligt som ni tycker! 😜
Ska bli så härligt att ha er närmre. 😘

2015-10-26 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0