Veckans senaste mobilbilder.

Tänkte att det var dags att se hur den senaste tiden har sett ut genom min mobilkamera!

Jag och Carro var på Buttericks för någon vecka sedan. Vi kunde inte riktigt komma fram till om det var Carro som var lång eller om Buttericks har lågt i tak. Lite både och kanske?

Jag provade en mycket vacker hatt.

I fredags fotograferade jag lite på jobbet till en av våra kunder. Visste ni att jag håller i Eminents Instagram? Eminentreklambyra heter den om ni vill följa och se vad jag gör på jobbet!

Just nu är det så galet mycket flyttkaos här hemma. Längtar tills allt detta är över..

Presentbordet på Saras babyshower!

Igår var det väldigt soligt på lunchen och jag satt ute en liten stund och skrev på min krönika.

Gick en sväng på stan igår och hittade en del fina klänningar på H&M som snällt fick hänga kvar.

Jag och Sam på jobbet!

Hösten är ganska så fin ändå tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0