En torsdag.

 
 
Idag har jag så mycket som skall göras att jag inte riktigt vet vart jag skall ta vägen.
 
- Efter jobbet skall jag hem, laga mat och ääääta.
 
- Sedan skall jag blogga en massa, massa blogginlägg som jag har samlat på mig. Vi åker ju iväg till Varberg imorgon och självklart skall jag tidsinställa lite till er.
 
- Träna. Måste. Träna.
 
- Packa. Måste ju packa inför helgen.
 
- Hade helst av allt velat titta på några Friends-avsnitt också innan jag går och lägger mig.
 
- I en drömvärld hinner jag allt detta innan klockan är 22, så att jag kommer i säng i vettig tid.
 
Klart jag fixar allt. Klart. Klart. Klart.

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Prioritera det viktigaste och bocka av en sak i taget, det fixar du :) Ha nu en fin helg! Poossss

2015-09-17 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0