Hur det gick med min checklista.

Igår skrev jag ju en checklista på vad jag skulle hinna med innan jag gick och lade mig. Dock kom det över ett par igår som skulle titta på vår lägenhet i och med att vi snart skall flytta, och detta förstörde hela planeringen.
 
- Efter jobbet skall jag hem, laga mat och ääääta. Ja, jo. Klockan 20.30 var maten färdiglagad.
 
- Sedan skall jag blogga en massa, massa blogginlägg som jag har samlat på mig. Vi åker ju iväg till Varberg imorgon och självklart skall jag tidsinställa lite till er. Nja. Hann tidsinställa ett enda. Men jag skall fixa fler!
 
- Träna. Måste. Träna. Nej. Det kunde vi ju fetglömma.
 
- Packa. Måste ju packa inför helgen. Japp! Det hann jag med i alla fall.
 
- Hade helst av allt velat titta på några Friends-avsnitt också innan jag går och lägger mig. Såg ett enda avsnitt. Bättre än inget!
 
- I en drömvärld hinner jag allt detta innan klockan är 22, så att jag kommer i säng i vettig tid. Gick och lade mig 22.45. 
 
Jag hann inte ens måla naglarna. Men nåja. Idag är det ju fredag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0