Sånt som jag samlar på min telefon.

Ibland hittar jag lite bilder och citat på Instagram, Facebook eller någon annan plattform som jag sparar ner i mobilen och tänker att detta kan jag ha användning av någon gång. En del bilder är roliga, andra citat är hjärtskärande och ibland är det rentav bara knäppt. Men jag tänkte att vi skulle kika på det som jag har samlat på mig på sistone.
 
Det blir en del bilder och roliga citat från filmer. Tyckte dessa från Ten things I hate about you och New Girl var klockrena.
 
Och såklart en del katt och djurbilder. Katten längst ner var så otroligt lik Nima, så var tvungen att spara den.
 
Så otroligt mycket riktat till mig och Dan.
 
Haha.

 
Sånt som känns.
 
 
Och så Kerstin Thorvall såklart.
 
<3
 
Och så avslutar vi med den här. Haha. Alltså. Jag tycker kanske inte att vi skall analysera bilderna alltför mycket, liksom en blandning av dålig humor och deppiga, fina texter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0