Varberg: Söndag.

I söndags i Varberg vaknade jag upp av att några stod och stojade i köket. När jag gick upp för att se vad som hände såg jag detta. Brunch!
 
Alla gårdagens rester plus bullar, pannkakor och annat hade dukats upp.
 
Jag är en sådan person som kan äta vad som helst och framför allt hur mycket som helst till frukost. Så jag gick såklart all in.
 
Sedan var det dags för vissa att köra hem. Vi kramades och tackade för en finfin helg.
 
Men innan jag, Dan, Niclas och Sarah körde hem åkte vi till Ullared! Man får ju såklart passa på när man ändå är i närheten.
 
Jag och Dan handlade inte sådär jättemycket, men lite fick ju följa med hem såsom en klösbräda, kofta, mascara och annat. 
 
När klockan var fyra vinkade vi Halland hej då och åkte hem till Skåne igen. Tack alla för en superfin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0