Vecka 37.

God morgon på er! Jag vet att veckans schema kommer en dag för sent. Men jag är så himla förkyld och trött, så jag har inte riktigt orkat lägga tid på bloggen. Vi skall i alla fall kika på hur veckan kommer att se ut nu!
 
Tisdag - Torsdag: I veckan skall jag mest vara hemma efter jobbet och vila upp mig. Jag vill bli av med den här förkylningen nu, den tar för mycket tid och tankekraft.
 
Fredag: På fredag har vi workshop med jobbet och på kvällen skall vi äta ute på restaurang. Skall bli trevligt!
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan träffa Micke och company. Vi får se vad vi skall hitta på!
 
Söndag: Veckans sista dag innehåller en tripp till Köpenhamn. Jag skulle egentligen åkt till Köpenhamn och träffat Cilla i söndags, men eftersom jag var sjuk och vädret var tråkigt så flyttade vi det till den här söndagen istället. Håller tummarna för strålande sol!
 
Och så ser den här veckan ut ungefär. Jag har lagom mycket inplanerat och lagom mycket tid till att vila upp mig. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0