April, april.

I fredags var det 1 april! Nu är det ju vår på riktigt. Det firade jag, Jaana och Amanda med AW på Media Evolution där jag jobbar. Vi började med att äta den mycket goda (men superstarka) vegetariska hamburgaren.
 
Nöjda tjejer!
 
Vi fick gratis öl.
 
Och jelloshots!
 
Där var till och med en saxofonist som spelade.
 
<3
 
Det var ljust fast att klockan var halv sju på kvällen. Galet. Nyss blev det mörkt vid halv fem liksom.
 
Det bjöds på glass!
 
Hej!
 
När klockan var 19 gick brandlarmet på Media Evolution och vi kände att det var dags att ta oss vidare. Så vi åkte ner till Möllevångstorget istället.
 
Där träffade jag bland annat Emma och hennes hund Ragnar! Sötaste någonsin.
 
Så hängde vi på uteserveringen tills klockan var halv tio och jag kände att det var dags att ta sig hemåt. Då mötte jag upp Dan i Västra Hamnen. Vi träffade min morbror, hans fru och deras vänner som var i Malmö över helgen. Vi gick till Lilla torg och drack en cider och plötsligt var vi hemma halv 2 på natten. En bra början på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0