Lördagkväll hos Jenny med gänget.

Här kommer några få bilder på hur min lördagkväll såg ut! Jag hade på mig favoritbyxorna och den nya blusen från Lindex.
 
Jag och Dan promenerade ut ur Västra Hamnen, ner förbi Centralen och vidare mot Caroli. Vi skulle nämligen hem till Jenny och Jacob!
 
Väl hemma hos Jenny och Jacob samlades bortsett från mig och Dan även Lina, Cilla och Alexander. Vi åt pizza. Jag åt en med svamp, lufttorkad skinka, ruccola och parmesan. Gott!
 
Lina och Jenny!
 
Cilla!
 
Killarna hängde i vardagsrummet lite och ville helst inte vara med på bild.
 
Vi planerade vår tripp till Köpenhamn nästa helg, pratade om sommaren och miljontals konserter vi vill gå på.
 
Vi pratade och pratade och vips var klockan 01 på natten! Helt galet. Bara sådär. Så då började jag och Dan traska hemåt igen. Väldigt fin lördagkväll med väldigt fina personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0