Vecka 15.

Hej på er och glad måndag! Hoppas ni har haft en finfin helg. Det har jag haft, men vi skall titta mer på hur min helg sett ut lite senare. Först ut: veckans schema.
 
Måndag: Idag efter jobbet skall jag ut och springa en runda. Spinningen är inställd så jag tänkte passa på att springa i det fina vädret istället. Därefter skall vi laga middag, vi fick vår matkasse igår och skall testa en massa nya spännande recept den här veckan!
 
Tisdag: Imorgon efter jobbet skall jag först på pilates och sedan på yoga.
 
Onsdag: Träna bodypump med Dan och Niclas efter jobbet.
 
Torsdag: Ingen träning! Däremot skall jag träffa Sös efter jobbet och gå en sväng på stan. Det skall bli mysigt med kvalitetstid.
 
Fredag: Heeeeelg! På fredag skall jag inte göra någonting. Alltså jag har ställt in planer och sagt nej till AW:s BARA för att jag skall vara hemma, pussa på Dan, laga mat och kolla serier. Jag behöver det. Det är så mycket just nu och fredagkvällarna har blivit ganska heliga för mig.
 
Lördag: På lördag så är jag minsann bjuden till Köpenhamn! I födelsedagspresent av Lina, Jenny och Cilla fick jag en tripp till Köpenhamn. Vi skall gå på konstmuseet Louisiana och umgås i vårsolen. Härligt!
 
Söndag: På söndag skall vi fira Dans brorsdotter Tova som fyller år! Ska bli supermysigt.
 
Och så kommer veckan att se ut. Jag kommer att uppdatera med en massa inlägg från helgen så fort jag är hemma ikväll. Men nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0