15 centimeter senare.

Jag har klippt mig! I tisdags hade jag ett inbokat frisörbesök som var väldigt efterlängtat. Jag hade funderat så länge på vad jag egentligen ville göra med mitt hår och ville verkligen ha det kortare. Det var så långt, trött och slitet så det behövdes verkligen en uppfräschning. "Klipp inte av ditt långa, fina hår" sa många kompisar. Men tillslut var det precis det jag gjorde.

 

Före: Här är en bild från i måndags. Jag vet knappt om jag har haft såhär långt hår tidigare faktiskt. Det kan ha varit rekord. Min lugg hade nästan helt vuxit ut och jag orkade aldrig göra något med det, utan hade det mestadels uppsatt i toffs.
 
Efter: Och så voila! Cirka 15 centimeter senare såg jag ut såhär. Luggen trimmad och inget uppklippt hår alls kvar. Det känns mycket fräschare och jag är jättenöjd!
 
Är otroligt redo för höst och nya utmaningar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0