Desirées 28-års kalas!

I lördags ställde Desirée till med fest! Hon hade fyllt hela 28 år som vi skulle fira.
 
Hon bjöd oss på rabarbervin.
 
Och hade släppt lös ballonger i vardagsrummet. Ballonger alltså <333
 
Fina födelsedagsbarnet med sin sambo!
 
Amanda!
 
På Desirées och Mickes TV visades roliga gamla bilder från gamla fester.
 
Jaana och Martin!
 
Sen bjöd Des på korv med bröd, omnom.
 
Och så var det dags för quiz! Älskar quiz.
 
Vi delades upp i lag och spelade. Det var ett film/seriemusikquiz, vilket är den bästa sortens quiz. Vid halv nio var jag tvungen att ta bussen hem igen för att byta om och ta mig ner till Stortorget. Jag skulle ju springa Midnattsloppet! Men det var en finfin fest så länge jag var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0