Fredagsdejt med bio och hamburgare.

Förra fredagen hade jag och Dan bestämt att vi skulle ha dejtkväll och traskade ner till busshållsplatsen vid 18-tiden.
 
Det hade precis ösregnat och det passade därför bättre med stadsbuss än en promenad.
 
Vi var genomblöta, men hade i alla fall bunkrat upp med paraply och regnkläder.
 
Vårt första stopp var SF Royal där vi såg den nya Jason Bourne-filmen. Den var bra och vi var mycket nöjda med vårt val.
 
Efter bion hade det slutat regna och vi traskade vidare till kvällens val av restaurang.
 
Nämligen Surf Shack som ligger på Västergatan. Vi hade aldrig ätit deras hamburgare och tyckte det var dags att smaka.
 
Vi tog plats på uteserveringen. Hej från mig! 
 
Och så beställde vi in vars en ordinarie miniburgare och jag beställde till garlic fries. Överlag helt okej. Min hamburgare kunde haft mer dressing och jag skulle beställt till ost. Pommesen var en besvikelse och var inte så goda som jag föreställde mig. Överlag 3 av 5 poäng.
 
Efter middagen traskade vi hem i sommarkvällen. Bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0